PIC-641

Podbijanie podbijakami uderzeniowymi (pneumatycznymi i

Podbijanie podbijakami uderzeniowymi (pneumatycznymi i spalinowy— mi) przeprowadza się nieco inną techniką. Pionowo wprowadzony bod od- słonięty spód podkładu podbijak pochyla się i od końca podkładu lub od środka toru w kiexunku szyny. Pod szyną podbijak należy ustawić ukośnie, a następnie tak go odchylać, aby przy końcu lub w Środkowej części podkładu zajął pozycję prostopadłą do osi podkładu. Podbijaków uderzeniowych nie należy stosować do podbijania podkładów betonowych ze względu na możliwość ich uszkodzenia. Ciężkie podbijarki toru mają zamontowane na stałe narzędzia robocze...

Więcej »

Szufle konne sa stosowane w kilku odmianach, w zaleznosci od konstrukcji i pojemnosci

Szufle konne są stosowane w kilku odmianach, w zależności od konstrukcji i pojemności. Odmianę szufli najmniejszej pojemności przedstawia rysunek 13. Szufla konna jest to po prostu kosz blaszany otwarty z przodu i góry, zaopatrzony w tylnej części w dwie rączki uchwyty, do przedniej części szufli jest przymocowany uchwyt do zaprzęgania konie. Szufle są obsługiwane przez jednego lub dwa konie i woźnicę. Praca szuflą polega na tym że w momencie urabiania gruntu woźnica unosi jej rączkę do góry, wtedy ostrze szufli opiera się o ziemię pod ostrym kątem, regulowanym przez woźnicę w zależności od z...

Więcej »

Nastepnie w dowolnym miejscu budujemy pionowa skale wysokosci (z przekroju podluznego) i pozioma skale szerokosci (z planu sytuacyjnego)

Następnie w dowolnym miejscu budujemy pionową skalę wysokości (z przekroju podłużnego) i poziomą skalę szerokości (z planu sytuacyjnego). Punkty przecięcia się prostopadłych do skal poprowadzonych z punktów o tej samej numeracji dadzą punkty osiowe perspektywicznego obrazu odcinka drogi. Jeżeli otrzymane w powyższy sposób punkty osi drogi połączymy w sposób płynny, otrzymamy obraz perspektywiczny osi odcinka drogi. Aby otrzymać całkowity obraz perspektywiczny korony odcinka drogi dla poszczególnych punktów osiowych w obrazie perspektywicznym, należy dorysować szerokości jezdni i szerokości kor...

Więcej »

Gruźlica.

SKRZYŻOWANIA SWOBODNE . W pewnych przypadkach, gdy połączenie dróg krzyżujących się nie jest konieczne, wykonuje się tylko przejazd na wiadukcie jednej drogi nad drugą: W tym przypadku zjazd z jednego kierunku na drugi nie jest możliwy. Jeżeli zachodzi konieczność umożliwienia zjazdów z jednego kierunku na drugi, należy wykonać drogi łączące. Skrzyżowania swobodne należy z zasady projektować, jako prostopadłe wówczas roboty są najmniejsze, koszt budowy najniższy. W zasadzie należy unikać skrzyżowań dwupoziomowych dróg zwykłych, starając się skrzyżowania te rozwiązać, jako jednopoziomo...

Więcej »
751#auto handel kleszczów , #2008 toyota camry , #nissan szczecin , #mata masujące , #elektro up , #komis łuków otomoto , #lpg rzeszów , #leasing samochody dostawcze , #stacje benzynowe s3 , #skoda octavia nowe ceny ,