A gdyby tak czas stanął w miejscu... Recenzja filmu "Wiek Adaline"

Krzywa rózniczkowa krzywizn poziomych charakteryzuje wygode kierowania samochodem oraz dodatkowe opory ruchu na krzywiznach poziomych

Krzywa różniczkowa krzywizn poziomych charakteryzuje wygodę kierowania samochodem oraz dodatkowe opory ruchu na krzywiznach poziomych. Im bardziej jest ze stopniowana krzywa, tym mniej nadaje się trasa drogi do eksploatacji przez ruch samochodowy. Krzywa różniczkowa krzywizn pionowych charakteryzuje krzywizny w przekroju podłużnym. Krzywe wklęsłe umieszcza się przy konstruowaniu krzywej poniżej osi poziomej krzywe wypukłe powyżej. Ponieważ z zasady promienie łuków pionowych są znacznie większe niż promienie łuków poziomych, są one oddalo...

Więcej »

Dzwigniki DHT-5 i DHTK-5 maja

Dźwigniki DHT-5 i DHTK-5 mają korzystniejsze parametry techniczne niż dźwigniki MADRO (udźwig po 50 kN, wysokość podnoszenia 250 lub 300 mm, masa własna 23 albo 29,5 kg), ale ze względu na dużą wysokość oraz małą stateczność są niechętnie stosowane przy robotach torowych. Ponadto wymagają usunięcia z toru przed nadjeżdżającym pociągiem. 6. Giętarki szyn i iglic Do gięcia oraz prostowania szyn i iglic zwrotnicowych mogą być stosowane mechaniczne lub hydrauliczne giętarki szyn. Mechaniczne giętarki szyn typu GSR-800 (rys. ...

Więcej »

Nastepnie w dowolnym miejscu budujemy pionowa skale wysokosci (z przekroju podluznego) i pozioma skale szerokosci (z planu sytuacyjnego)

Następnie w dowolnym miejscu budujemy pionową skalę wysokości (z przekroju podłużnego) i poziomą skalę szerokości (z planu sytuacyjnego). Punkty przecięcia się prostopadłych do skal poprowadzonych z punktów o tej samej numeracji dadzą punkty osiowe perspektywicznego obrazu odcinka drogi. Jeżeli otrzymane w powyższy sposób punkty osi drogi połączymy w sposób płynny, otrzymamy obraz perspektywiczny osi odcinka drogi. Aby otrzymać całkowity obraz perspektywiczny korony odcinka drogi dla poszczególnych punktów osiowych w obrazie perspektyw...

Więcej »

Popęd do odżywiania.

Znaczną większość nadwozi współczesnych samochodów wytwarza się z blachy stalowej. Stopy lekkie stosuje się dość rzadko. Od kilku lat dość często nadwozia wyrabia się częściowo lub całkowicie z tworzyw sztucznych. Silnie obciążone elementy nadwozi z tworzyw sztucznych są niekiedy wzmacniane wkładkami stalowymi. Nadwozia drewniane spotyka się już tylko w sporadycznych przypadkach. Czasem stosuje się jeszcze konstrukcje mieszane, stalowo-drewniane, przy czym szkielet wykonuje się z drewna, a poszycie z blachy. Natomiast stosunk...

Więcej »
A gdyby tak czas stanął w miejscu... Recenzja filmu "Wiek Adaline" 751#toyota yaris konfigurator , #auto handel kleszczów , #2008 toyota camry , #nissan szczecin , #mata masujące , #elektro up , #komis łuków otomoto , #lpg rzeszów , #leasing samochody dostawcze , #stacje benzynowe s3 ,