Zadaniem transportu jest połączyć te dwa miejsca pracy, przy czym muszą być przestrzegane następujące zasady. a) w ruchu transportowym nie mogą powstawać przerwy lub zaburzenia, powodujące przestoje w miejscach pracy, b) transport w miejscach budowy nie może powodować przeciążenia siły roboczej lub maszyn produkcyjnych, bądź też zbytniego gromadzenia się materiałów. Praca transportu musi być, zatem zharmonizowana z pracą innych maszyn i urządzeń pomocniczych współpracujących z transportem. Zadaniem transportu w budownictwie drogowym jest zapewnienie ciągłej, terminowej, bezpiecznej i ekonomicznej dostawy materiałów drogowych na miejsce budowy lub do miejsc prefabrykacji. To ogromnie ważne zadanie transportu stawia go na wyjątkowym miejscu wśród podstawowych procesów budowy i utrzymania dróg i mostów. Źle zaplanowany lub nienależycie zorganizowany transport, to w konsekwencji nieuzasadnione przestoje, to poważne zaburzenia w pracy całej zało gi i znaczny wzrost kosztów własnych budowy. Odwrotnie, dobra organizacja transportu przyczynia się do maksymalnego wykorzystania zdolności produkcyjnych załogi i parku maszynowego, pozwala na planowe rozmieszczenie wszystkich robót w czasie oraz umożliwia prowadzenie robót metodą pracy równomiernej. Czynnik ekonomiczny przy tym masowym procesie, jakim jest transport na robotach drogowych, ma ogromne znaczenie dostatecznie to wynika z faktu, iż na koszty transportu przy robotach drogowych przypada około 70 % sumy kosztów produkcyjnych przy pominięciu kosztów materiałów bądź też 30-7-40 % całkowitych kosztów budowy. [więcej w: taxi mikołów, skup samochodów sosnowiec, skoda wrocław otomoto ]
Powiązane tematy z artykułem: skoda wrocław otomoto skup samochodów sosnowiec taxi mikołów