Sprezarka powietrzna typu S2P-216 ma

Sprężarka powietrzna typu S2P-216 ma dwa cylindry sprężania I stop— nia i jeden cylinder sprężania II stopnia w układzie szeregowym. Sprężone w cylindrach I stopnia powietrze wymaga chłodzenia. W tym celu jest ono tłoczone przewodem rurowym do chłodnicy międzystopniowej, skąd dru gim przewodem rurowym jest zasysane do cylindra sprężania II stopnia. Z cylindra sprężania II stopnia powietrze jest tłoczone do zbiornika wyrównawczego, umieszczonego pod podwoziem zespołu sprężarkowego. Chłodnica międzystopniowa, podobnie jak sprężarka, jest chłodzona strumieniem powietrza nawiewanego przez wentylator osiowy, umieszczony na cylindrze sprężania II stopnia. Skuteczność chłodzenia zwiększa użebrowanie cylindrów, powiększające powierzchnię chłodzenia. Urządzenia kontrolne i pomiarowe są rozmieszczone na tablicy rozdzielczej. Silnik spalinowy i sprężarka są zawieszone na ramie podwozia, wykonanej z kształtowników i opartej za pośrednictwem gumowych amortyzatorów na dwóch osiach, na których są ułożyskowane bezobręczowe koła toczne, umożliwiające holowanie sprężarki po torze z prędkością do 45 km/h. Sprężarka może być doczepiona do wózka motorowego WM—5 za pomocą urządzeń sprzęgowych, zabudowanych na ramie podwozia. Dyszel sprzęgu w położeniu roboczym jest zabezpieczony zatrzaskiem. Na ramie podwozia jest umieszczona instalacja elektryczna oraz akumulator do rozruchu silnika. Przed wpływami atmosferycznymi mechanizmy sprężarki są zabezpie— czÔne šamono$ąyrn nadwoziem, przykręconym do ramy podwozia i wyko nanym z cienkich blach. Dostęp do poszczególnych zespołów sprężaŕki jest możliwy dopiero po odbezpieczeniu zamków i uniesieniu blaszanych drzwi do góry. Zespół sprężarkowy może wjeżdżać na tor pomocniczy szerokości 2450 mm, zmontowany wewnątrz i na poboczu toru. Do przestawienia ze— społu sprężarkowego z położenia transportowego w położenie robocze służą cztery podnośniki hydrauliczne, umieszczone na ramie podwozia. Podnośniki są zasilane olejem hydraulicznym tłoczonym pompą uruchamianą dźwignią ręczną. W skład układu hydraulicznego wchQdzą ponadto: zbiornik oleju, przewody, rozdzielacz, zawór zwrotny oraz napęd, złożony z sil— niczka elektrycznego i pompki hydraulicznej. [podobne: przepisy ruchu drogowego znaki drogowe, japan motors bielsko, skup samochodów sosnowiec ]

Powiązane tematy z artykułem: japan motors bielsko przepisy ruchu drogowego znaki drogowe skup samochodów sosnowiec