W takim przypadku jeden skrajny tor stacyjny staje się bocznicą placu budowy. Jeśli mamy do czynienia z mało rozbudowaną stacją kolejową, to zajdzie konieczność wybudowania prowizorycznej bocznicy, w tym celu przedłuża się skrajny tor stacyjny bądź też wykonuje się odgałęzienie za pośrednictwem jednego lub dwu rozjazdów. Dzięki tym rozwiązaniom unika się kosztownego przeładowania materiałów oraz dodatkowego ich przewozu środkami bliskiego transportu. Pierwsza liczba oznacza ilość osi tocznych w przedniej części parowozu, druga – ilość osi napędnych, trzecia – ilość osi tocznych tylnej części parowozu. Jeśli linia kolejowa przebiega wzdłuż i w bezpośredniej bliskości budowanej drogi, to można uniknąć przeładowania materiałów i dodatkowych transportów, urządzając place budowy przylegające do linii kolejowej. Continue reading „W takim przypadku jeden skrajny tor stacyjny staje sie bocznica placu budowy”
Polecamy rowniez:
Przeczytaj też:
W budownictwie drogowym transport taczkami jest stosowany. 1) do robót ziemnych w przekrojach odcinkowych, w przejściach z wykopu w nasyp, przy pobieraniu gruntu z wykopu (rezerwy) lub składania gruntu, wykopach… Read More W budownictwie drogowym transport taczkami jest stosowany do :
Przy dużej intensywności ruchu na drodze warunek zachowania bezpieczeństwa w czasie przejazdu przez skrzyżowanie jest warunkiem najważniejszym. Główne kierunki ruchu o największym natężeniu powinno się zabezpieczyć przez odpowiednią konstrukcję skrzyżowań… Read More Przy duzej intensywnosci ruchu na drodze warunek zachowania bezpieczenstwa w czasie przejazdu przez skrzyzowanie jest warunkiem najwazniejszym
6. Zespoły sprężarkowe Do zasilania podbijaków i innych narzędzi pneumatycznych sprężonym powietrzem stosuje się przewoźne zespoły sprężarkowe o wydajności do 10 Nm3/min (0,16 Nm3/s) i ciśnieniu do 0,7 MN/m2 (7… Read More 6. Zespoly sprezarkowe Do zasilania podbijaków