Obrano umieszczenie oka obserwatora w osi lewego pobocza drogi na wysokosci 1,60 m nad droga

Obrano umieszczenie oka obserwatora w osi lewego pobocza drogi na wysokości 1,60 m nad drogą. Punkt tak otrzymany (oko obserwatora) połączono: a) w przekroju podłużnym z najbardziej wystającym wysokościowo punktem drogi oraz z punktem na pierwszej setce (hm) drogi b) w planie sytuacyjnym z najbardziej wysuniętym punktem wypukłości drogi w planie sytuacyjnym i z punktem pierwszej setki (hm) na planie sytuacyjnym. Tak wyznaczone promienie skrajne odcinają granice widoczności obrazu: dla przekroju podłużnego w odległości 800 m od oka obserwatora (4 X 200 = = 800), a dla planu sytuacyjnego w odległości 4000 m od oka obserwatora (20 X 200 = 4000). Na przekroju podłużnym i planie sytuacyjnym, zbudowanych na wkładce 1 w podanych skalach, oznaczamy poszczególne punkty wysokości i odpowiadające im punkty szerokości (przez liczbowe oznaczenie punktów). Łącząc oko obserwatora w planie sytuacyjnym i przekroju podłużnym z poszczególnymi punktami i przeciągając o dpowiednie promienie do przecięcia się z płaszczyzną obrazu, na prostej, która tę płaszczyznę oznacza, odetniemy poszczególne punkty przecięcia się, oznaczając je tymi samymi numerami. [więcej w: urządzenia transportowe, Serwis Seat Wrocław, transport ponadgabarytowy ]

Powiązane tematy z artykułem: Serwis Seat Wrocław transport ponadgabarytowy urządzenia transportowe