otomoto bytom

Pradnica sklada sie ze stojana,

Prądnica składa się ze stojana, ułożyskowanego wirnika, łożysk kulkowych, osłon łożyskowych, szczotek z uchwytami i pierścienia zbiorczego. Uzwojenie twornika 2 (rys. 111—9) jest nawinięte w żłobkach stojana, a uzwojenie magnesów — w utajonych lub wystających nabiegunnikach wirnika 1. Zespoły prądotwórcze typu EPż4-3/400 (rys. 111—10) i PAB4—3/400 są pod względem budowy i działania zbliżone do zespołów BeDT3-2; Są one zabudowane na dwukołowym ogumionym wózku albo lia ramie nośnej przystosowanej do przenoszenia zespołu. Prądnica synchroniczna zespołu...

Więcej »

Znaczna wiekszosc nadwozi wspólczesnych samochodów

Znaczną większość nadwozi współczesnych samochodów wytwarza się z blachy stalowej. Stopy lekkie stosuje się dość rzadko. Od kilku lat dość często nadwozia wyrabia się częściowo lub całkowicie z tworzyw sztucznych. Silnie obciążone elementy nadwozi z tworzyw sztucznych są niekiedy wzmacniane wkładkami stalowymi. Nadwozia drewniane spotyka się już tylko w sporadycznych przypadkach. Czasem stosuje się jeszcze konstrukcje mieszane, stalowo-drewniane, przy czym szkielet wykonuje się z drewna, a poszycie z blachy. Natomiast stosunkowo często wyrabia się z drewna skrzy...

Więcej »

TRANSPORT MECHANICZNY

TRANSPORT MECHANICZNY . 1. TRANSPORT SZYNOWY w budownictwie drogowym spotykamy się z dwojakiego rodzaju transportem szynowym: a) z transportem szynowym normalnotorowym, tj. z kolejami normalfiotorowymi b) z transportem szynowym wąskotorowym, tj. z kolejkami wąskotorowymi, a. Transport szynowy normalnotorowy Kaleje normalnotorowe dokonują masowych, przewozów materiałów za pomocą taboru kolejowego poruszającego się bądź po sieci kolejowej użytku publicznego, bądź też po bocznicach kolejowych typu stałego lub prowizorycznego (użytku niepublicznego). Ze względu na połaże...

Więcej »

Intensywna terapia insulinowa na OIT ad 5

Schemat układu sił pojazdu na pochyleniu. Ponieważ sin dla małych kątów, z jakimi mamy praktycznie do czynienia w ruchu drogowym, równa się w przybliżeniu tg a, co z kolei nie jest niczym innym jak wartością liczbową wielkości wzniesienia wyrażoną ułamkiem dziesiętnym (gdyż j = tg a), więc ostatecznie: W = G i Należy pamiętać, że i na wzniesieniu przybiera wartość dodatnią, a na spadku ujemną i wtedy przy odpowiednio dużej wartości W, występuje zagadnienie hamowania. Opór powietrza pomija się ze względu na małą szybkość pojazdu przy ruchu konnym. Wielkość cię...

Więcej »
http://www.edomkidrewniane.net.pl 751#leclerc aleje jerozolimskie , #rejestracje samochodowe w polsce , #vw motorpol , #alkomat kalkulator , #peugeot 407 otomoto , #ul radzyminska , #toyota yaris konfigurator , #auto handel kleszczów , #2008 toyota camry , #nissan szczecin ,