PIC-707

Ladowarki tego typu w zasadzie

Ładowarki tego typu w zasadzie są przeznaczone dowywania szyn z platform (w granicach od powyżej główki szyny), ale mogą być bót przeładunkowych, nawet z zastosowaniem obrotowego wysięgnika pod warunkiem odpowiedniego wzmocnienia podstawy ładowarki. Udźwig każdej wciągarki wynosi 6 kN (600 kG), a do podnoszenia maksymalnego ciężaru należy użyć siły do bęben wciągarki lina podnosząca twierdzona do obudowy wciągarki, powoduje podniesienie uchwytu samo— czynnie zakleszczającego się na szynie. Pozostałe liny wciągarki wodzącej mają średnicę 4 mm...

Więcej »

Krzywa rózniczkowa krzywizn poziomych charakteryzuje wygode kierowania samochodem oraz dodatkowe opory ruchu na krzywiznach poziomych

Krzywa różniczkowa krzywizn poziomych charakteryzuje wygodę kierowania samochodem oraz dodatkowe opory ruchu na krzywiznach poziomych. Im bardziej jest ze stopniowana krzywa, tym mniej nadaje się trasa drogi do eksploatacji przez ruch samochodowy. Krzywa różniczkowa krzywizn pionowych charakteryzuje krzywizny w przekroju podłużnym. Krzywe wklęsłe umieszcza się przy konstruowaniu krzywej poniżej osi poziomej krzywe wypukłe powyżej. Ponieważ z zasady promienie łuków pionowych są znacznie większe niż promienie łuków poziomych, są one oddalone od osi poz...

Więcej »

Do odkrecania lub zakrecania Srub

Do odkręcania lub zakręcania Śrub łubkowych Służy odboczka 22. Zakrętarka spalinowa typu ZS—4,5A (rys. 11—29) jest zmodernizowaną odmianą zakrętarki spalinowej typu ZS—6A oraz ma bardziej nowoczesny i ekonomiczny czterosuwowy silnik spalinowy. Charakterystyka techniczna zakrętarek spalinowych jest podana w tablicy 11-1. Inne narzędzia spalinowe są zastępowane narzędziami elektrycznyłni. W kraju podjęto produkcję pił i wiertarek spalinowych do szyn, które pod wieloma względami nie będą odbiegały od importowanych pił typu AR—80 i wie...

Więcej »

Bujanie przerostowe blony sluzowej

Podobnie jak przy innych środkach transportowych, ażeby nastąpił ruch pojazdu, musi być spełniony warunek: gdzie W jest sumą spotykanych oporów w czasie ruchu pojazdu. Poruszając się po drodze pojazd konny musi pokonać następujące opory ruchu: 1) opory tarcia wynikające z konstrukcji wozu, a w szczególności opory tarcia osi w łożyskach kół oraz opory tarcia potoczystego kół po jezdni w zależności od rodzaju nawierzchni. 2) opory siły bezwładności L występującej w momencie p zmiany szybkości ruchu, a zwłaszcza w chwili ruszania wozu i miejsca ...

Więcej »
751#2008 toyota camry , #nissan szczecin , #mata masujące , #elektro up , #komis łuków otomoto , #lpg rzeszów , #leasing samochody dostawcze , #stacje benzynowe s3 , #skoda octavia nowe ceny , #renault scenic otomoto ,