10. Nasuwarki hydrauliczne toru Do podnoszenia

10. Nasuwarki hydrauliczne toru Do podnoszenia i nasuwania toru — oprócz narzędzi ręcznych i lekkiego sprzętu dźwigowego — stosuje się nasuwarki hydrauliczne. Na PKP stosuje się nasuwarki hydrauliczne produkowane przez Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Stargardzie Szczecińskim, typu NH oraz bardziej nowoczesne i efektywne typu NS—60. Nasuwarka hydrauliczna typu NH (rys. 11-31) do podnoszenia i nasuwania toru może być uzytkowana samodzielnie albo w zespole maszyn. Najczęściej jest stosowana bezpośrednio przed podbijarką PD-90, gdyż umożliwia zastąpienie grupy robotnik...

Dzwigniki DHT-5 i DHTK-5 maja

Dźwigniki DHT-5 i DHTK-5 mają korzystniejsze parametry techniczne niż dźwigniki MADRO (udźwig po 50 kN, wysokość podnoszenia 250 lub 300 mm, masa własna 23 albo 29,5 kg), ale ze względu na dużą wysokość oraz małą stateczność są niechętnie stosowane przy robotach torowych. Ponadto wymagają usunięcia z toru przed nadjeżdżającym pociągiem. 6. Giętarki szyn i iglic Do gięcia oraz prostowania szyn i iglic zwrotnicowych mogą być stosowane mechaniczne lub hydrauliczne giętarki szyn. Mechaniczne giętarki szyn typu GSR-800 (rys. 11-14) mają konstrukcję dźwigni...

Podbijaki elektryczne sa latwe do

Podbijaki elektryczne są łatwe do obsługi i tanie w eksploatacji, ale do ich zasilania są potrzebne ciężkie i kłopotliwe w transporcie (na szlaku) zespoły prądotwórcze, co w połączeniu z dużą masą samych podbijaków powoduje ograniczanie ich stosowania przy robotach nawierzchniowych. 4. Zespoły prądotwórcze Zespoły prądotwórcze są urządzeniami przetwarzającymi energię mechaniczną na energię elektryczną, potrzebną do zasilania silników elektrycznych, zespołów spawalniczych, do ładowania akumulatorów oraz do celów oświetleniowych. Zespoły prądotwórcze są nap...

Alendronian do zapobiegania i leczenia osteoporozy wywołanej przez glukokortykoidy

Schemat układu sił pojazdu na pochyleniu. Ponieważ sin dla małych kątów, z jakimi mamy praktycznie do czynienia w ruchu drogowym, równa się w przybliżeniu tg a, co z kolei nie jest niczym innym jak wartością liczbową wielkości wzniesienia wyrażoną ułamkiem dziesiętnym (gdyż j = tg a), więc ostatecznie: W = G i Należy pamiętać, że i na wzniesieniu przybiera wartość dodatnią, a na spadku ujemną i wtedy przy odpowiednio dużej wartości W, występuje zagadnienie hamowania. Opór powietrza pomija się ze względu na małą szybkość pojazdu przy ruchu konnym. Wielkość...

Najnowsze zdjęcia w galerii maxstrans:

304#bmw bawaria otomoto , #getin leasing poleasingowe , #samochody używane z gwarancją poznań , #skoda wrocław otomoto , #pko leasing licytacje , #tuleje gumowo metalowe , #gumtree samochody , #japan motors bielsko , #skup samochodów sosnowiec , #otomoto białystok ,