discover sport

ZADANIA TRANSPORTU W BUDOWNICTWIE DROGOWYM

ZADANIA TRANSPORTU W BUDOWNICTWIE DROGOWYM. Transport jest jednym z zasadniczych procesów technologii budowy i utrzymania dróg i mostów, stanowi, bowiem pośrednie ogniwo pomiędzy procesami produkcji materiałów drogowych i ich wbudowania. O wielkości zadania, jakie ciąży na transporcie w budownictwie drogowym, świadczy chociażby fakt, iż na wybudowanie jednego kilometra drogi II klasy w gruncie nieprzepuszczalnym potrzeba wbudować, a więc i dowieźć (nie licząc robót ziemnych) 6 – 8 tysięcy ton materiałów, co przy średniej odległości przewozili 10 km czyni 60000 do 80000 tonokilometrów...

Więcej »

Popularność terenówek

jeep-wrangler-91Samochody terenowe dzisiaj są niezwykle często wybierane nie tylko przez singli czy też pary bez dzieci. Obecnie terenówki kupują też rodziny z dziećmi. Dlaczego? Przede wszystkim chodzi tutaj o bezpieczeństwo oraz wielkość. Terenówki są niezwykle pojemne oraz dzięki wysokiemu zawieszeniu, sprawiają wrażenie...

Więcej »

Konstrukcja taczki

Konstrukcja, taczki . Na ręce robotnika przenosi się ciężar o wielkości gdzie: P=G p - obciążenie przenoszone przez mięśnie rąk robotnika, G - całkowity ciężar taczki wraz z ładunkiem, pozioma odległość między osią kółka taczki i rękami robotnika, a - odległość od osi kółka taczki do środka ciężkości taczki z ładunkiem. Z analizy WIZIOTU wynika, że najmniejszy ciężar będzie przenosił się na ręce robotnika, jeżeli odległość a będzie maleć do zera, a największy - jeśli wielkość a będzie zbliżać się do wielkości l. Przy a = l teoretycznie cały ciężar przenos...

Więcej »

Budownictwo wczoraj i dzis : Top 50 amerykańskich firm architektonicznych

Podana klasyfikacja charakteryzuje jedynie najbardziej istotne różnice w budowie i działaniu podbijaków oraz podbijarek toru. 3. Podbijaki elektryczne Pierwszymi, na szerszą skalę eksploatowanymi na PKP podbijakami elektrycznymi były podbijaki uderzeniowe JACKSON, o długości 1 m, masie 33 kg i mocy silnika 0,23 kW. Na osi wirnika silnika był zamocowa— ny mimośród, który końcówkę podbijającą wprawiał w ruch postępowo-zwrotny. Częstotliwość wibracji wynosiła 3600 drgań na minutę. Silnik osadzony w kadłubie ž przymocowanym do niego uchwytem i amortyzatorem był zasilany prąd...

Więcej »
http://www.audi-a5.com.pl 751#alkomat kalkulator , #peugeot 407 otomoto , #ul radzyminska , #toyota yaris konfigurator , #auto handel kleszczów , #2008 toyota camry , #nissan szczecin , #mata masujące , #elektro up , #komis łuków otomoto ,