Sprezarka powietrzna typu S2P-216 ma

Sprężarka powietrzna typu S2P-216 ma dwa cylindry sprężania I stop— nia i jeden cylinder sprężania II stopnia w układzie szeregowym. Sprężone w cylindrach I stopnia powietrze wymaga chłodzenia. W tym celu jest ono tłoczone przewodem rurowym do chłodnicy międzystopniowej, skąd dru gim przewodem rurowym jest zasysane do cylindra sprężania II stopnia. Z cylindra sprężania II stopnia powietrze jest tłoczone do zbiornika wyrównawczego, umieszczonego pod podwoziem zespołu sprężarkowego. Chłodnica międzystopniowa, podobnie jak sprężarka, jest chłodzona strumieniem powietrza nawiewanego przez wenty...

Znaczna wiekszosc nadwozi wspólczesnych samochodów

Znaczną większość nadwozi współczesnych samochodów wytwarza się z blachy stalowej. Stopy lekkie stosuje się dość rzadko. Od kilku lat dość często nadwozia wyrabia się częściowo lub całkowicie z tworzyw sztucznych. Silnie obciążone elementy nadwozi z tworzyw sztucznych są niekiedy wzmacniane wkładkami stalowymi. Nadwozia drewniane spotyka się już tylko w sporadycznych przypadkach. Czasem stosuje się jeszcze konstrukcje mieszane, stalowo-drewniane, przy czym szkielet wykonuje się z drewna, a poszycie z blachy. Natomiast stosunkowo często wyrabia się z drewna skrzynie ładunkowe samoc...

Podana klasyfikacja charakteryzuje jedynie najbardziej

Podana klasyfikacja charakteryzuje jedynie najbardziej istotne różnice w budowie i działaniu podbijaków oraz podbijarek toru. 3. Podbijaki elektryczne Pierwszymi, na szerszą skalę eksploatowanymi na PKP podbijakami elektrycznymi były podbijaki uderzeniowe JACKSON, o długości 1 m, masie 33 kg i mocy silnika 0,23 kW. Na osi wirnika silnika był zamocowa— ny mimośród, który końcówkę podbijającą wprawiał w ruch postępowo-zwrotny. Częstotliwość wibracji wynosiła 3600 drgań na minutę. Silnik osadzony w kadłubie ž przymocowanym do niego uchwytem i amortyzatorem był zasilany prądem prze...

Rozwiązania rynkowe w zakresie przeciwdziałania praktykom ograniczającym konkurencję - Odrzucenie rozliczenia partnerów cd

Schemat poszerzeń szybkościowych nie jest bardzo znaczna. Z zasady zdarza się to przy budowie dróg przeznaczonych wyłącznie do ruchu samochodowego (autostrad), co opisane jest w rozdziale o autostradach. Dla tego rodzaju dróg nieraz zachodzi potrzeba swobodnego skrzyżowania również dwóch dróg równorzędnych. Skrzyżowania swobodne, zwłaszcza dla czterech kierunków dróg krzyżujących się, wymagają dużej powierzchni gruntu. Dla zasadniczych kierunków ruchu na skrzyżowaniu rozwiązanie w dwóch poziomach jest bardzo korzystne, natomiast dla ruchu skręcającego ze względu na konstrukcję skrzyżowa...

Najnowsze zdjęcia w galerii maxstrans:

304#japan motors bielsko , #skup samochodów sosnowiec , #otomoto białystok , #otomoto turek , #leasing volvo , #gumtree motoryzacja , #classic porsche , #dobór akumulatora centra , #otomoto zielona góra , #ferrari wynajem ,