SKRZYZOWANIA SWOBODNE

SKRZYŻOWANIA SWOBODNE . W pewnych przypadkach, gdy połączenie dróg krzyżujących się nie jest konieczne, wykonuje się tylko przejazd na wiadukcie jednej drogi nad drugą: W tym przypadku zjazd z jednego kierunku na drugi nie jest możliwy. Jeżeli zachodzi konieczność umożliwienia zjazdów z jednego kierunku na drugi, należy wykonać drogi łączące. Skrzyżowania swobodne należy z zasady projektować, jako prostopadłe wówczas roboty są najmniejsze, koszt budowy najniższy. W zasadzie należy unikać skrzyżowań dwupoziomowych dróg zwykłych, star...

10. Nasuwarki hydrauliczne toru Do podnoszenia

10. Nasuwarki hydrauliczne toru Do podnoszenia i nasuwania toru — oprócz narzędzi ręcznych i lekkiego sprzętu dźwigowego — stosuje się nasuwarki hydrauliczne. Na PKP stosuje się nasuwarki hydrauliczne produkowane przez Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Stargardzie Szczecińskim, typu NH oraz bardziej nowoczesne i efektywne typu NS—60. Nasuwarka hydrauliczna typu NH (rys. 11-31) do podnoszenia i nasuwania toru może być uzytkowana samodzielnie albo w zespole maszyn. Najczęściej jest stosowana bezpośrednio przed podbijarką PD-90, gdyż umożliwi...

Dzwigniki DHT-5 i DHTK-5 maja

Dźwigniki DHT-5 i DHTK-5 mają korzystniejsze parametry techniczne niż dźwigniki MADRO (udźwig po 50 kN, wysokość podnoszenia 250 lub 300 mm, masa własna 23 albo 29,5 kg), ale ze względu na dużą wysokość oraz małą stateczność są niechętnie stosowane przy robotach torowych. Ponadto wymagają usunięcia z toru przed nadjeżdżającym pociągiem. 6. Giętarki szyn i iglic Do gięcia oraz prostowania szyn i iglic zwrotnicowych mogą być stosowane mechaniczne lub hydrauliczne giętarki szyn. Mechaniczne giętarki szyn typu GSR-800 (rys. 11-14...

Zator powietrzny powstaje wówczas, gdy igla zostanie wkluta do pluca

Dźwigniki hydrauliczne dotychczas są raczej rzadko stosowane przy rObotach torowych wskutek szybkiego zużywania się uszczelnień, powodowanego trudnymi warunkami pracy i przedostającym się pyłem na gładź siłowników. Typowym przykładem dźwignika hydraulicznego jest dźwignik torowy produkcji MADRO (rys. 11-12) o udźwigu 30 kN (3000 kG), wysokości podnoszenia 100 mm i masie własnej 7 kg. Dźwignik składa się z podstawy 1, do której jest przyspawany siłownik 2. Podnoszenie odbywa się za pośrednictwem tłoków teleskopowych 3 i 4. Wysuwan...

Najnowsze zdjęcia w galerii maxstrans:

274#przepisy ruchu drogowego znaki drogowe , #japan motors bielsko , #skup samochodów sosnowiec , #otomoto białystok , #otomoto turek , #leasing volvo , #volkswagen dla firm , #classic porsche , #dobór akumulatora centra , #otomoto zielona góra ,