fuego

TRANSPORT KONNY

TRANSPORT KONNY . Obecnie koń jako siła pociągowa, a łącznie z wozem lub szuflą jako środek transportu, ma coraz mniejsze znaczenie w budownictwie drogowym. Konny środek transportu jest jeszcze stosowany przy robotach konserwacyjnych nawierzchni nieulepszonych, przy niewielkich robotach ziemnych oraz przy przebudowach niewielkich odcinków dróg. Pojazdy konne są głównie wykorzystywane przy robotach drogowych w okresach spadku nasilenia robót rolnych, ma zresztą w pełni uzasadnienie gospodarcze. Do zalet transportu konnego należy zaliczyć: 1) dużą elastyczność, ...

Więcej »

Schemat ukladu sil pojazdu na pochyleniu

Schemat układu sił pojazdu na pochyleniu. Ponieważ sin dla małych kątów, z jakimi mamy praktycznie do czynienia w ruchu drogowym, równa się w przybliżeniu tg a, co z kolei nie jest niczym innym jak wartością liczbową wielkości wzniesienia wyrażoną ułamkiem dziesiętnym (gdyż j = tg a), więc ostatecznie: W = G i Należy pamiętać, że i na wzniesieniu przybiera wartość dodatnią, a na spadku ujemną i wtedy przy odpowiednio dużej wartości W, występuje zagadnienie hamowania. Opór powietrza pomija się ze względu na małą szybkość pojazdu przy ruchu konnym...

Więcej »

Urzadzenie hydrauliczne do regulacji luzów

Urządzenie hydrauliczne do regulacji luzów typu UHR-69 (rys. 11-18), w przeciwieństwie dk) urządzenia typu UHL-62, ma szersze zastosowanie. Może być bowiem stosowane również do ściągania szyny co jest szczególnie istotne przy spawaniu termitem dla zapewnienia luzu spawalniczego 12 do 14 mn-ł. Szyny są rozsuwane lub ściągane siłownikami hydraulicznymi 1 o dwustronnym działaniu. Hydrauliczny napęd mają również urządzenia zaciskowe 2, sterowane siłownikami 3. Uruchomienie określonych siłowników następuje przez otwarcie odpowiedniego zaworu przelewow...

Więcej »

Wyciecie tarczycy

Siłę wymuszającą wibracji można regulować przez zmianę masy m, mimośrodowości r albo prędkości obrotowej 0). Proces wibracyjnego za— gęszczania można Określać równłež za pomocą amplitudy i częstotliwości drgań, które mogą być także regulowane. W rezultacie badań stwierdzono, że mała amplituda drgań stwarza trudności przy zagłëbianiu łap podbijających. Zadowalające wyniki uzyskuje sie przy amplitudzie drgań powy— Żej 6 mm i przy częstotliwości nieco przekraczającej 2000 cykli na minutę. Im większa jest częstotliwość, tym mniejsza nier...

Więcej »
http://www.ginekologwarszawa.org.pl 751#leclerc aleje jerozolimskie , #rejestracje samochodowe w polsce , #vw motorpol , #alkomat kalkulator , #peugeot 407 otomoto , #ul radzyminska , #toyota yaris konfigurator , #auto handel kleszczów , #2008 toyota camry , #nissan szczecin ,