gold otomoto

Charakterystyka techniczna zakretarek elektrycznych MADRO

Charakterystyka techniczna zakrętarek elektrycznych MADRO jest po— dana w tablicy II—I. Elek tryczne piły do ci ę cia szyn stosowane w bazach mon tażowo—demontażowych lub przy przecinaniu szyn na szlaku są obecnie rzadko stosowane ze względu na małą wydajność i dużą masę własną. Piła elektryczna typu PS-3 (rys. 11—24) składa się z silnika elektrycznego, skrzyni przekładniowej, mechanizmu jarzmowego oraz głowicy nadającej ruch postępowo-zwrotny brzeszczotowi. Piła przenośna, wyposażona w uchwyty do zamocowania na szynach typów S49, S42 i 8, może być przysto...

Więcej »

Podnosniki hydrauliczne uruchamia sie przez

Podnośniki hydrauliczne uruchamia się przez zamknięcie zaworu odcinającego dopływ Oleju ze zbiornika do pompy ręcznej oraz włączenie napędu hydraulieznego przez włożenie kluczyka do przełącznika zapłonu (stacyjki) i naciśnięcie włącznika podnośników na tablicy rozdzielczej. Dopływający do podnośników olej powoduje wysuwanie tłoków, a tym samym opuszczanie rolek tocznych na szyny toru pomocniczego i przeniesienie spycharki na pobocze, gdzie należy ją podklinować, aby nie dopuścić do przypadkowego zsunięcia się zespołu sprężarkowego w obręb skrajni budowli. ...

Więcej »

Do podbijania torów stosuje sie

Do podbijania torów stosuje się środki małej mechanizacji — podbijaki elektryczne, pneumatyczne i spalinowe oraz lekkie podbijarki toru, jak równie* środki dużej mechanizacłl — ciężkie podbijarki toru. Podbijaki elektryczne, pneumatyczne i spalinowe stosuje się do podbijanńa podkładów na podsypce tłuczniowej lub żwirowej. Technika podbijania podkładów podbijakami mechanicznymi jest uzależniona od wielu czynników. Przed przystąpieniem do podbijania należy z klatek między podkładami usunąć podsypkę na taką głębokość, aby po podniešieniu toru warstwa pozosta...

Więcej »

Badania modelowe

Za intensywność ruchu kolejowego, wymagającą przekraczania dwupoziomowego, przyjmuje się ruch 30 par pociągów na dobę. Za drogę o dużej intensywności ruchu, wymagającą przekroczenia w dwóch poziomach z linią kolejową, należy przyjmować trasę drogową o natężeniu ruchu ponad 150 pojazdów samochodowych na dobę. Dla tras drogowych, przy odpowiedniej intensywności ruchu, przekroczenie wiaduktem linii kolejowej jest uzasadnione ekonomicznie, gdyż z powodu postojów samochodowych przy przejazdach kolejowych powstają poważne straty w przewozach- drogowych. Projektowanie ...

Więcej »
http://www.lagodnarehabilitacja.net.pl 751#leclerc aleje jerozolimskie , #rejestracje samochodowe w polsce , #vw motorpol , #alkomat kalkulator , #peugeot 407 otomoto , #ul radzyminska , #toyota yaris konfigurator , #auto handel kleszczów , #2008 toyota camry , #nissan szczecin ,