limitowana edycja

7. Urzadzenia hydrauliczne do nasuwania

7. Urządzenia hydrauliczne do nasuwania toru i regulacji luzów Podczas utrzymania i bieżącej naprawy toru są stosowane hydrauliczne urządzenia do nasuwania i regulacji osi toru typu UHN-62 oraz hydrauliczne urządzenia do regulacji luzów szynowych typów UHL-62 lub UHR-69. Urządzenia te charakteryzują się niewielkimi wymiarami, małą masą własną, prostotą budowy i obsługi oraz dużą efektywnością działania. Urządzenie hydrauliczne do nasu wania toru typu UHN-62 (rys. II-16) składa się z odpowiednio ukształtowanej płyty oporowej 5, na której jest wmontowana podstawa I i pompa hydraulicz...

Więcej »

Urzadzenie hydrauliczne do regulacji luzów

Urządzenie hydrauliczne do regulacji luzów typu UHR-69 (rys. 11-18), w przeciwieństwie dk) urządzenia typu UHL-62, ma szersze zastosowanie. Może być bowiem stosowane również do ściągania szyny co jest szczególnie istotne przy spawaniu termitem dla zapewnienia luzu spawalniczego 12 do 14 mn-ł. Szyny są rozsuwane lub ściągane siłownikami hydraulicznymi 1 o dwustronnym działaniu. Hydrauliczny napęd mają również urządzenia zaciskowe 2, sterowane siłownikami 3. Uruchomienie określonych siłowników następuje przez otwarcie odpowiedniego zaworu przelewowego na pulpicie 4, umieszczo...

Więcej »

Podana klasyfikacja charakteryzuje jedynie najbardziej

Podana klasyfikacja charakteryzuje jedynie najbardziej istotne różnice w budowie i działaniu podbijaków oraz podbijarek toru. 3. Podbijaki elektryczne Pierwszymi, na szerszą skalę eksploatowanymi na PKP podbijakami elektrycznymi były podbijaki uderzeniowe JACKSON, o długości 1 m, masie 33 kg i mocy silnika 0,23 kW. Na osi wirnika silnika był zamocowa— ny mimośród, który końcówkę podbijającą wprawiał w ruch postępowo-zwrotny. Częstotliwość wibracji wynosiła 3600 drgań na minutę. Silnik osadzony w kadłubie ž przymocowanym do niego uchwytem i amortyzatorem był zasilany pr...

Więcej »

belka zelbetowa o przekroju trapezowym

Naczelnym zagadnieniem w transporcie jest jego pełna mechanizacja, zwłaszcza tak pracochłonnych robót, jakimi są roboty załadunkowe i wyładunkowe oraz przetaczanie środków transportowych. Pełna mechanizacja transportu powoduje spadek zatrudnienia do minimum oraz obniżenie kosztów i przyspieszenie wykonania robót, lecz jednocześnie wymaga posiadania kosztownego taboru i sprzętu oraz bardzo drobiazgowego opracowania organizacji robót, a przede wszystkim sprężystej organizacji wykonania. Zadanie transportu nabiera jeszcze poważniejszego znaczenia przy przechodzeniu w coraz wyższym stopniu na ...

Więcej »
http://www.konstrukcjestalowe.edu.pl 751#leclerc aleje jerozolimskie , #rejestracje samochodowe w polsce , #vw motorpol , #alkomat kalkulator , #peugeot 407 otomoto , #ul radzyminska , #toyota yaris konfigurator , #auto handel kleszczów , #2008 toyota camry , #nissan szczecin ,